eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszt zwrotu nieprawidlowego towaru › Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
  • Data: 2019-07-23 18:59:56
    Temat: Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
    > Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
    > "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
    > BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
    > podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk). Kupujący może zwrócić
    > (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy. Czy
    > kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
    > sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?
    >
    Wszystkie koszty swojej pomyłki powinien poniesc sprzedawca.
    Czasami nie warto kopac sie z koniem, czasami sugestia wystawienia nega
    wystarczy a czasami trafi sie na uczciwego który nie robi kłopotów.
    Przerobiłem chyba kazdy przypadek :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1