    From: "andy" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Koszt odpisu aktu notarialnego wyodrębnienia mieszkania
    Date: Fri, 6 Mar 2009 07:47:57 +0100

    Mam mieszkanie własnościowe (spóldzielcze) jestem umówiony na wizytę u
    notariusza w celu sporządzenia aktu notarialnego wyodrębienia mojego
    mieszkania, Notariusz poinformował mnie że kosztu to ok. 900 zł. Zdziwiło
    mnie to bo powinny wynosić ok. 650 zł. wtedy powiedziano mnie że muuszę
    zapłacić za 4 odpisy aktu notarialnego (po ok. 500 zł - jeden) ja na to że
    po co mi 4 odpisy ja chcę akt notarialny dla mnie i tyle wtedy powiedziano
    mnie ze mam zaplacić za odpisy które notariusz mam wysłać po sporządzeniu
    umowy dop innych urzędów (wydz. ks. wuieczystych etc.) - Jak to jest czy
    kancelaria notarialna ma obowiązek powiadomienia odpowied. urzędów o akcioe
    notralnym wyodrębnienia, a skoro tak, to czy to ja czy właśnie kancelaria
    powinna zapłacić (w tym przypadku sama sobie) za wydrukowanie kolejnego
    odpisu aktu notarialnego, czy zapłaci za to ( jak frajer, po 500 zł sztuka)
    wyodrębniający mieszkanie ze spóldzielni.
    Z góru Dziękuje za odpowiedź.
    RB