    From: l...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konkurs na dyrektora przedszkola
    Date: Wed, 06 Jun 2007 08:50:50 -0700

    Czy waszym zdaniem dyrektor może zminic mi aktualne warunki pracy
    (pełny etat jako nauczyciel dyplomowany w przedszkolu) skracajac etat
    o 5 godzin a wszystko przez to że nie odbyl sie jeszcze konkurs na
    dyrektora i nie wiadomo jaki będzie wynik. dlatego aktualna pani
    dyrektor asekurujac sie przed sytuację w ktorej nie wygra tego
    konkursu obcina mi i moim koleżankom etaty aby od wrzesnia wystarczylo
    godzin dydaktycznych dla niej jako zwykłej nauczycielki oraz
    ewentualnej nowej pani dyrektor. Zaznaczam że to Wój gminy zażyczyła
    sobie takiego projektu organizacyjnego który te sytuację uwzględni.
    Proszę o wasze opinie a może czyta to ktos do dobrze zna sie na prawie
    oświatowym i potrafi mi pomóc czy mam to pismo od dyrekcji podopisac?
    liwi.