    From: "Tomek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konfiskata tel. komórkowego przez Policję
    Date: Tue, 27 Feb 2007 16:10:21 +0100

    Witam!

    W ubiegłym roku kupiłem dla żony telefon komórkowy. Sprzęt był nowy w
    pudełku z kompletem papierów i podstemplowaną gwarancją. Zapłaciłem za niego
    750 zł (niestety nie mam na to żadnego rachunku), po czym rozstałem się ze
    sprzedawcą w miłej atmosferze.

    W dniu dzisiejszym pojawiła się u mnie policja, skonfiskowali mi komórkę -
    twierdząc że pochodzi z przestępstwa, po czym zabrali mnie za komendę celem
    "złożenia wyjaśnień".

    Na miejscu dowiedziałem się że pewna osoba wzięła 2 telefony w promocji na
    wysoki abonament, po czym sprzedała je, a abonamentu oczywiście nie płaciła.
    Policjant poinformował mnie że właścicielem telefonu do końca trwania umowy
    jest salon, który ten telefon sprzedaje (ERA) i to właśnie on zgłosił u nich
    zawiadomienie o przestępstwie. Policjanci dotarli do mnie po nr imei na
    który dostali wyciąg numerów telefonu z sieci ERA.

    Dodam jeszcze że okazano mi zdjęcie osoby która wzięła telefon w abonamencie
    i nie jest to osoba od której ja kupiłem telefon.

    Na do widzenia dostałem protokół konfiskaty telefonu i zawiadomiono mnie ze
    będę wezwany do sadu na rozprawę jako świadek.

    Pytanie moje jest następujące, czy istnieje jakaś prawna możliwość
    odzyskania telefonu lub pieniędzy ?

    pozdrawiam

    Tomek

    It has removed 212 spam emails to date.