  • 41. Data: 2006-11-30 17:28:43
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ekn383$no5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > przepraszam gdzie ja napisałem 100% ??????

    100% nie napisałeś, ale pisałeś, że sztuka jest sztuka i komenda procentowo
    podbija sobie wykrywalność.

    To ja Ci odpowiadam aby podbić wykrywalność do 100% w/g Twojego myślenia,
    policja powinna zacząć chodzić od jutra po chałupach we wszystkich miastach.
    Zaczynając od ulic leżących na zachodzie i posuwać się na wschód miasta. A
    może być i odwrotnie i zabierać kompy. Dzisiaj to czytałem, że piractwo w
    Polsce jest szacowane na 58%. Teraz przeliczyć to na ilość komputerów to
    wyjdzie astronomiczna liczba. I gdyby policja nic więcej nie robiła, to
    wykrywalność oscylowałaby blisko 100% i starczyłoby roboty na wiele lat.
    Tak to już jest, że policja chyba za bardzo nie chce tych p-stw ścigać bo
    odbiór społeczny jest jaki jest widać czasami na tej grupie.
    Natomiast wytwórcy też oficjalnie nie chcą uprzejmie donosić szczególnie na
    pojedyńczych nędznych złodzieji, aby wizerunek firm nie upadał. Szczególnie
    chyba my tu w Polsce jesteśmy uwrażliwieni na "uprzejme donoszenie". I tak
    wszyscy gonią króliczka, a przy okazji legalni użytkownicy czasani
    napotykają na trudności. Proponuję poczytać fora o sofcie. Na każdym
    znajdzie się płacz jak to producenci utrudniają życie legalnym użytkownikom.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 42. Data: 2006-11-30 18:03:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zupa napisał(a):

    > Bo Bill Gates zatrudnia agentow PR,
    > a ci oplacaja kurewki dziennikarskie, zeby siac strach wsrod obywateli.

    Czytałem kiedyś, że takie publikację powodują, że MS na dłuższą metę
    traci. To też chyba tłumaczy fakt, że prawni przedstawiciele MS w
    zasadzie nigdy nie pozwali indywidualnego użytkownika (wedle tamtego
    artykułu).

    j.

  • 43. Data: 2006-11-30 18:23:52
    Od: zupa <b...@o...pl>

    januszek wrote:

> [...]
    > traci. To też chyba tłumaczy fakt, że prawni przedstawiciele MS w
    > zasadzie nigdy nie pozwali indywidualnego użytkownika (wedle tamtego

    Bo natrafiliby na kamien. Cwany prawnik natychiast zdjal by im majtki,
    wywalajac na swiatlo dzienne metody dzialania. A jeszcze cwanszy zlozyl
    pozew przeciwny i dorzucil Ministerstwo Prawdy jako wspolprzestepce.

    Taniej jest dac lapowke Rysiowi Siewierskiemu, niz ryzykowac praniem
    brudow w publicznym sadzie.

    Edelman nazywa sie firma ktora organizuje hochsztaplerstwa (typu lapowki
    dla kurewek Wybiorczej) dla MSyfu:

    http://www.edelman.com/

  • 44. Data: 2006-11-30 18:41:47
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Technicznie, jest to niemozliwe. Jest cos takiego jak ciemna liczba
    > przestepczosci, czyli przestepstwa nigdy nie wykryte, a czesto nie
    > zgloszone przez ofiare.

    Dla mnie wykrywalność to jest ilość złożonych zawiadomień o wszelakiej maści
    p-stwach plus przestępstwa ujawnione z urzędu a ilość wykrytych sprawców.
    Dalej obojętnie czy prokurator umorzył ze względów np. na znikomą
    szkodliwość czynu, czy też poszedł akt sokarżenia.
    A ile jest p-stw o których nikt nie zawiadamia to mnie nie interesuje.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 45. Data: 2006-11-30 18:56:17
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Maluch wrote:

    > Uz.ytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisa? w wiadomos'ci

    > Dla mnie wykrywalnos'c' to jest ilos'c' z?oz.onych zawiadomien' o wszelakiej
    > mas'ci p-stwach

    Czyli jak po oredziu Ojca Dyrekora, sluchaczki zasypia prokuratora
    zawiadomieniami ze ktostam obrazil ich uczucia religijne, to tez
    zaliczysz owe zawiadomienia do faktycznej liczby _popelnionych_ przestepstw?

    Taka teoria ma wade. Zaklada ze kazde zawiadomienie jest faktycznie
    przestepstwem. Przeciez ludzie wypisuja czesto bzdury w zawiadomieniach,
    bo im sie wydaje ze przestestwo bylo.

  • 46. Data: 2006-11-30 19:10:28
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > teoria ma wade. Zaklada ze kazde zawiadomienie jest faktycznie
    > przestepstwem. Przeciez ludzie wypisuja czesto bzdury w zawiadomieniach,

    Im moze sie wydawac. Liczymy te w stosunku do których prokurator nie odmówil
    wszczecia postepowania przygotowawczego, a nie ze ktos mial jakies zwidy.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 47. Data: 2006-11-30 20:43:48
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    > blur wrote:

    > Tutaj raczej chodzi o zablokowanie konkurencyjnego Linuxa, ktory jest
    > 1000x mniejszy i bardziej stabilny.

    jak mnie śmieszą te stwierdzenia, gdzie konkurencyjny serwery i gdzie jeszcze ?

  • 48. Data: 2006-12-01 08:59:56
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Tutaj raczej chodzi o zablokowanie konkurencyjnego Linuxa, ktory jest
    > 1000x mniejszy i bardziej stabilny.

    ... i darmowy i... nic poza tym.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 49. Data: 2006-12-01 10:05:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.12.2006 Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał/a:

    > ... i darmowy i... nic poza tym.

    Mówiąc w skrócie - to, że tak kategorycznie się powyżej ntt wypowiadasz, daje
    też automatycznie odpowiedź dlaczego masz tu takie a nie inne zdanie :)

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2006-12-04 08:48:59
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Mówiąc w skrócie - to, że tak kategorycznie się powyżej ntt wypowiadasz,
    > daje
    > też automatycznie odpowiedź dlaczego masz tu takie a nie inne zdanie :)

    Nie mam nielegalnego Windowsa, jesli Ci o to chodzi, a na drugiej partycji
    mam Linuksa dla porównania. Co jakiś czas instaluję nowsza wersję drania,
    ulegając zachwytomi maniaków w rodzaju "cudowny" i za każdym razem czuje
    zawód.

    Jesli poświęcisz Linuxowi odpoooowiednio dłuuuuugi czaaaaaaaas, to może się
    wydać sympatyczny. Ja potrzebuję systemu do pracy i szkoda mi czasu na
    zmaganie się z problemami, które pod windą nie istnieją.

    --
    Lukasz