    From: "Maluch" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Date: Thu, 30 Nov 2006 18:28:43 +0100

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ekn383$no5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > przepraszam gdzie ja napisałem 100% ??????

    100% nie napisałeś, ale pisałeś, że sztuka jest sztuka i komenda procentowo
    podbija sobie wykrywalność.

    To ja Ci odpowiadam aby podbić wykrywalność do 100% w/g Twojego myślenia,
    policja powinna zacząć chodzić od jutra po chałupach we wszystkich miastach.
    Zaczynając od ulic leżących na zachodzie i posuwać się na wschód miasta. A
    może być i odwrotnie i zabierać kompy. Dzisiaj to czytałem, że piractwo w
    Polsce jest szacowane na 58%. Teraz przeliczyć to na ilość komputerów to
    wyjdzie astronomiczna liczba. I gdyby policja nic więcej nie robiła, to
    wykrywalność oscylowałaby blisko 100% i starczyłoby roboty na wiele lat.
    Tak to już jest, że policja chyba za bardzo nie chce tych p-stw ścigać bo
    odbiór społeczny jest jaki jest widać czasami na tej grupie.
    Natomiast wytwórcy też oficjalnie nie chcą uprzejmie donosić szczególnie na
    pojedyńczych nędznych złodzieji, aby wizerunek firm nie upadał. Szczególnie
    chyba my tu w Polsce jesteśmy uwrażliwieni na "uprzejme donoszenie". I tak
    wszyscy gonią króliczka, a przy okazji legalni użytkownicy czasani
    napotykają na trudności. Proponuję poczytać fora o sofcie. Na każdym
    znajdzie się płacz jak to producenci utrudniają życie legalnym użytkownikom.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch