  • Data: 2002-02-01 18:00:57
    Temat: Kolizja i sprawa w sadzie grodzkim
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie. Moze ktos mi w tym pomoze.
    Swego czasu uczesniczylem w kolizij a wygladalo to tak.
    Ja wyjezdzalem z drogi wewnetrznej na normalna droge osiedlowa na ktorej
    mozna jechac 60km/h.
    Bylo slisko bo byl to grudniowy dzien.
    Przy wyjezdzie jest bardzo wysoki plot odrazu przy drodze przez ktory nie
    widac nawet na 10 m czy cos jedzie czy nie.
    Wiec powoli wychylilem sie samochodem jakies 40 cm aby zobaczyc czy cos nie
    jedzie.
    Niestety jechalo i to z duza predkoscia. Facet jechal subaru z predkoscia ok
    60 - 70 km/h na sliskiej nawierzchni nie mogl wychamowac ani odbic wiec
    uderzyl mnie delikatnie w przod nic wielkiego sie nie stalo popekal zderzak
    i jest do wymiany. U niego podobne straty. Ja w czasie kolizji stalem w
    miejscu.

    Mial dwoch pasazerwo ktory po zatrzymaniu uciekli szybciutko z miejsca
    kolizji.
    Potem stwierdzilismy obaj ze kazdy pokrywa wlasne straty i nie ma problemu.
    Na wszelki wypadek wymienilismy sie kurtuazyjnie wizytywkami aby byla pelna
    kultura.
    Ja chcialem dzwonic po policje ale gosc wyraznie stwierdzil ze lepiej jak
    sie dogadamy sami wiec sie na to zgodzilem i tak tez zostalo.

    Rozjechalismy sie do domow.
    Cala sytuacja miala miejsce o 7:15 rano.
    Po czym facet ok 15 po poludniu pojechal sobie na policje i stwierdzil ze
    mial ze mna kolizje a i uwaza ze to ja jestem winny.

    Potem policja miesiac pozniej wezwala mnie w roli oskarzonego i zglosila
    sprawe do sadu grodzkiego.

    Jak moge sie z tego wydobyc. Sprawiedliwosc jest po mojej stronie ale prawo
    chyba nie. Czlowiek sklamal ale jak mu to udowodnic.
    Jak udowodnic mu ze byl pod wplywem alkoholu i jak wygrac sprawe w sadzie
    grodzkim.

    Ile kosztuje sprawa w sadzie grodzkim

    za pomoc serdecznie dziekuje

    Leszek Giza