  • Data: 2002-02-02 23:16:57
    Temat: Re: Kolizja i sprawa w sadzie grodzkim
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Odi" <l...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Mial dwoch pasazerwo ktory po zatrzymaniu uciekli szybciutko z miejsca
    > kolizji.

    Brak świadków.

    > Ja chcialem dzwonic po policje ale gosc wyraznie stwierdzil ze lepiej jak
    > sie dogadamy sami wiec sie na to zgodzilem i tak tez zostalo.

    Brak protokołu Policji.

    > Rozjechalismy sie do domow.
    > Cala sytuacja miala miejsce o 7:15 rano.

    Brak świadków ?

    > Potem policja miesiac pozniej wezwala mnie w roli oskarzonego i zglosila
    > sprawe do sadu grodzkiego.
    >
    > Jak moge sie z tego wydobyc. Sprawiedliwosc jest po mojej stronie ale
    prawo
    > chyba nie. Czlowiek sklamal ale jak mu to udowodnic.

    Pal głupa że widzisz go pierwszy raz w życiu. Wizytówkę znalazł, jego
    świadkowie podstawieni, zderzak uszkodziłeś o słupek parkingowy, a koleś
    chce cię wrobić.

    > Jak udowodnic mu ze byl pod wplywem alkoholu i jak wygrac sprawe w sadzie
    > grodzkim.

    Ale pijanemu to bym nie popuścił. Nawet jeżeli moja wina. Pijany za
    kierownicą to morderca.

    Wieca