  • Data: 2003-07-29 13:31:42
    Temat: Kobieta w ciąży a prawo pracy
    Od: "Martinez" <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Na początku zaznaczę, że znane mi są wywody spod adresu:
    http://www.oska.org.pl/panorama/polprawo.html

    Problem w tym, że na pow. stronie nie ma całościowej informacji na temat
    praw pracownicy w ciąży, która jest zatrudniona na czas nieokreślony

    Szczególnie interesująca dla mnie (nas) jest kwestia pierwszych trzech
    miesięcy ciąży:
    - Jak wygląda sprawa zwolnienia takiej osoby (oczywiście
    interesują mnie przepisy na korzyść pracownicy)

    ponadto:
    - Ile dokładnie i jakiego typu okresów płatnych zwolnień
    przysługuje pracownicy
    - Jakie świadczenia przewiduje prawo pracy na rzecz kobiety
    ciężarnej (matki)

    Będziemy bardzo wdzięczni za wyczerpujące odpowiedzi, ewentualnie linki do
    materiałów poruszających te tematy

    Pozdrawiam,
    Martinez