  • Data: 2007-03-11 19:15:02
    Temat: Kara nagany
    Od: "Rafał" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Po pierwsze mam pytanie czy to prawda ze kara nagany jest ważna przed okres
    1 roku od daty jej otrzymania ?
    Otrzymałem ostatnio karę nagany za niewykonanie polecenie służbowego.
    Jestem p.o. kierownika działu serwisu w firmie która nie płaci odpowiednio
    za nadgodziny. Wyjaśniam że otrzymujemy płacę za nadgodziny w postaci premii
    (liczba godzin * stawka za godzinę). Na pasku widoczna jest oprócz płacy
    zasadniczej premia. Mamy za to kupę delegacji potwierdzających nasze
    nadgodziny.
    W ubiegłą środę 15 min przed zakończeniem pracy tj. 15:00 dostałem polecenie
    od przełożonego aby kazać komuś zostać po godzinach i wykonać pewna prace -
    odmówiłem. Za to właśnie otrzymałem karę nagany.
    Przyznam ze już od dłuższego czasu myślę się zwolnić, a teraz jestem już w
    100% zdecydowany i nie wiem właśnie jak odbije się na mnie moim świadectwie
    pracy owa otrzymana kara. Proszę poradźcie co robić!

    Pozdrawiam!
    Rafał Kozioł