  • Data: 2006-12-18 21:23:06
    Temat: Kalendarz a molestowanie
    Od: Dak0 <i...@s...biz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mamy w firmie pewną koleżankę, która kazała nam pościągać kalendarze ze
    zdjęciami kobiet, generalnie ubrane w bikini, jeśli np. bez stanika to
    albo zasłania biust ręką lub zdjęcie pleców. Ot takie zdjęcia.

    Dzisiaj nasza koleżanka poinformowała nas, że wmyśl jakiegoś paragrafu
    może nas oskarżyć o molestowanie.

    I teraz moje pytanie może czy nie może nam kazać ściągnąć ten kalendarz?

    Wcześniej jak wieszaliśmy, ten kalendarz grzecznie zapytaliśmy czy
    będzie jej to przeszkadzało na co odpowiedziała, że nie i możemy
    spokojnie wieszać. Teraz jej się odmieniło. No gdyby to była jedyna
    kobieta pracująca u nas pewnie byśmy nie powiesili tego kalendarza, ale
    jest kilka i każda wyraziła zgodę.

    Jeśli ktoś byłby w stanie mi to wyjaśnić z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
    Dak0