  • Data: 2006-12-19 08:00:31
    Temat: Re: Kalendarz a molestowanie
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dak0 <i...@s...biz> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Mamy w firmie pewną koleżankę, która kazała nam pościągać kalendarze ze
    > zdjęciami kobiet, generalnie ubrane w bikini, jeśli np. bez stanika to
    > albo zasłania biust ręką lub zdjęcie pleców. Ot takie zdjęcia.
    >
    > Dzisiaj nasza koleżanka poinformowała nas, że wmyśl jakiegoś paragrafu
    > może nas oskarżyć o molestowanie.
    >
    > I teraz moje pytanie może czy nie może nam kazać ściągnąć ten kalendarz?
    >
    > Wcześniej jak wieszaliśmy, ten kalendarz grzecznie zapytaliśmy czy
    > będzie jej to przeszkadzało na co odpowiedziała, że nie i możemy
> [...]

    Niedawno reprezentowalem pracownice dotknieta molesowaniem. Jednym z watkow
    (ubocznych), ktore spotkaly sie z zainteresowaniem sadu (przewodniczyla
    kobieta), byly nieprzyzwoite kalendarze. Skonczylo sie ugoda.
    Moim zdaniem kalendarz sam w sobie raczej rzadko moglby byc podstawa
    powodztwa, niemniej warto pamietac, ze istnieja osoby wyczulone na wszelkiego
    rodzaju, nawet zupelnie blahe, przejawy dyskryminacji, czy molestowania,
    lepiej wiec uwazac.