  • Data: 2011-09-27 22:00:58
    Temat: [KODEKS PRACY] - Art. 229. § 1
    Od: " hvq" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mając na uwadze mój harmonogram pracy z którego wynika (praca na zmiany,
    świątki, piątki, nocne, etc.), iż dni wolne od pracy przypadają mi w tygodniu
    (jak sądzę jest to wypadkową w/w harmonogramu pracy), muszę za sugestią 'góry':

    - robić badania w przypadające mi dni wolne,
    - czy gdy poświęcę mój dzień wolny na badania należy mi się wynagrodzenie,
    - czy mogę owe badania zrobić w dzień roboczy (pomijając dni wolne przypadające
    w środku tygodnia - o czym pisałem na początku)?

    Będę wdzięczny za MERYTORYCZNE odpowiedzi (poparte odpowiednimi przepisami).