  • 71. Data: 2020-12-16 09:41:46
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat

    > Idąc tym tokiem rozumowania doprowadził byś do sytuacji, w której
    > policjant powinien iść w zaparte, że wjechał na czerwonym,, zamiast po
    > przeanalizowaniu i ewentualnie przedyskutowaniu z partnerem "odpuścić",
    > gdy nie ma pewności.

    Idąc tym tokiem rozumowania milicja doprowadziła do sytuacji, w której
    obywatel powinien iść w zaparte, zamiast po przeanalizowaniu i
    ewentualnym przedyskutowaniu z policjantem odpuścić.

    Cały czas ignorujesz fakt, że policja ma zatrzymywać tylko wtedy, gdy
    jest pewna, a nie gdy jej się coś tam wydaje. Jak nie jest pewna, to nie
    zatrzymuje i to nie powinno podlegać dyskusji.
    Sporne sytuacje oczywiście mogą się zdarzyć, w końcu to tylko ludzie,
    ale powinny być wyjątkiem, a nie regułą. I nikt normalny do nich nie
    miałby pretensji, gdyby od czasu do czasu takie sytuacje się zdarzały.

    Zgadnij dlaczego policja na własne życzenie zrujnowała zaufanie jakie w
    miarę skutecznie budowała przez ładnych kilka lat.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 72. Data: 2020-12-16 09:48:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.12.2020 o 20:27, J.F. pisze:

    >Wuja dostanie. Mało to było nagrań w sieci, gdzie drogówka centralnie
    >leciała w chuja?

    A pociagniete dalej i zgloszone prokuratorowi ?
    Albo choc komendantowi ?

    J.

  • 73. Data: 2020-12-16 09:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To co proponujesz?

    W zasadzie to co powyzej.
    A efekt koncowy - bedziemy mieli uczciwych policjantow :)

    Chyba, ze zaczna od przeszukania pojazdu i ukradna kamerke ... oj, to
    trzeba tepic w zarodku.
    A jak zawioda srodki prawne - podpalac komisariaty i wieszac na
    latarniach :-P

    J.

  • 74. Data: 2020-12-16 11:30:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 09:48, J.F. pisze:

    > A pociagniete dalej i zgloszone prokuratorowi ?
    > Albo choc komendantowi ?

    Bez różnicy. Oczywiście można w imie zasad i raz na 10 przypadków się
    uda (czego jestem poniekąd dowodem), ale wiesz. Nie każdy obywatel jest
    tak wyszczekany jak ja. Co do zerokratury to przypomnę, że szybciej
    umarzają niż same kulsoństwo. Gdyby nie złe tvn to i stachowiak by im
    płazem uszedł. Nie każdy ma siły i możliwości.

    Ja na przykład kiedyś wysłałem na stopchama kretyna wyprzedzającego na
    przejściu - nawet blisko było. Dzień jak co dzień. Z jednym wyjątkiem -
    50 metrów dalej stał kulson z lidarem i miał to w dupie. Pooprosiłem
    przy okazji o wyjaśnienie czemu policjant nie reagował na ewidentne
    wykroczenie i realne stworzenie zagrożenia. Przysłali dwa pisma - jedno
    że kolo przyjął mandat i nic więcej nie potrzebują. Drugie, ze policjant
    działał w ramach obowiązującego prawa i nic nie maja muu do zarzucenia.

    O tym jak mi karetki do teściowej nie chcieli przysłać też pisałem - sam
    dyrektor meditransa odpisał że nie mają nic do zarzucenia dyspozytorce i
    prawidłowo oceniła sytuację - mimo że napisałem, że po transporcie na
    sor i załatwieniu sprawy (noga w gips) zdecydowanie odmówili możliwości
    powrotu pacjentki prywatnym autem ze względu na możliwość urazów
    wtórnych. Już w gipsie. A ta idiotka kazała mi znosić babkę po schodach
    samodzielnie i się rozłączyła odmawiając ponania nazwiska lub numeru.

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2020-12-16 11:49:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 09:14:48 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ja - nieodmiennie proponuję kamery osobiste dla gliniarzy.

    Ale akumulatory nieustannie się wyczerpują i potem suweren musi wierzyć na
    słowo, że Czarzasty zmasakrował milicjanta gorzej niż Chuck Norris byle
    przybłędę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2020-12-16 12:07:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ale akumulatory nieustannie się wyczerpują i potem suweren musi wierzyć na
    > słowo, że Czarzasty zmasakrował milicjanta gorzej niż Chuck Norris byle
    > przybłędę.

    <ironia> To ty nie wiesz że policjant jest wrażliwy jak mimoza na ciosy
    nosem w pięść? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 77. Data: 2020-12-16 13:10:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.12.2020 o 11:58, A. Filip pisze:

    >A to był antysemita? No to chyba dobrze, że go kontrolowali, z takimi
    >to nigdy nie wiadomo co zrobią...
    >W normalnym kraju policja powinna chronić normalnych obywateli przed
    >takimi ludźmi, rozpędzać demonstracje faszystów i wsadzać ich do
    >więzienia (ewentualnie wysyłać na leczenie), zamiast ich ochraniać.
    >Najwyraźniej obecnej milicji pokręciły się priorytety.

    Zaraz zaraz - bo nie zrozumialem.
    To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?

    Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?

    Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku
    błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)

    * mam dziwne wrazenie, ze policja na poczatku to je ochraniala.
    Komendant im dobitnie powiedzial, czego sie od nich oczekuje, czy
    sprowadzili innych, skoro ci tydzien wczesniej slabo sie spisali ?

    J.

  • 78. Data: 2020-12-16 13:52:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Anglii, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii?
    Tępy jest ten Kwiat...

    -----

  • 79. Data: 2020-12-16 14:46:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bez różnicy. Oczywiście można w imie zasad i raz na 10 przypadków się
    >uda (czego jestem poniekąd dowodem), ale wiesz.

    No wiesz, komendant nie ma obowiazku ogladac wszelkich filmikow w
    sieci, a wrecz moze ma zakaz ... marnowania sluzbowego czasu na
    prywatne ogladanie.

> [...]
    >możliwości.

    >Ja na przykład kiedyś wysłałem na stopchama kretyna wyprzedzającego

    a ten stopcham to jakis policyjny ?

> [...]
    >pisma - jedno że kolo przyjął mandat i nic więcej nie potrzebują.
    >Drugie, ze policjant działał w ramach obowiązującego prawa i nic nie

    Nie zwrocil uwagi, albo obserwowal przez ten lidar dalsze pojazdy ...
    zdarza sie.
    Poza tym dostal zadanie - dyscyplinowac kierowcow przekraczajacych
    predkosc, akcja "przejscie" juz byla w tym roku :-)

    Mialem taki widok z okna - SM mandatuje kierowcow stojacych na
    zakazie.
    Dzien nastepny - patrol SM przechodzi i nie mandatuje.
    Widac norme miesieczna wyrobili.

> [...]
    >możliwość urazów wtórnych. Już w gipsie. A ta idiotka kazała mi
    >znosić babkę po schodach samodzielnie i się rozłączyła odmawiając

    Ja tam nie wiem, ale ktos i tak musialby zniesc, a na schodach to
    czesto i nosze nie wyrabiaja.
    Wiec ryzyko urazow podobne ... ale w drodze do szpitala dopuszczalne
    :-)

    Zaraz - a wiedziales, ze noga zlamana, czy tylko podejrzewales ?

    No i to bylo dawniej, co teraz - czeka pan 12h na karetke, dowiezie
    pan sam ... czy to jednak priotytet sie nalezy ? :-)

    J.

  • 80. Data: 2020-12-16 15:03:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 14:46, J.F. pisze:

    > No wiesz, komendant nie ma obowiazku ogladac wszelkich filmikow w sieci,
    > a wrecz moze ma zakaz ... marnowania sluzbowego czasu na prywatne
    > ogladanie.

    Ale co to zmienia widział czy nie. Jeden papier o nie znalezieniu
    podstaw w tą jeden w tą. Przecież to jakiś szeregowy kulson pisze.
    Komendant ma to w dupie.

    > a ten stopcham to jakis policyjny ?

    Wróć - stop agresji drogowej oczywiście. Mój błąd.

    > Nie zwrocil uwagi, albo obserwowal przez ten lidar dalsze pojazdy ...
    > zdarza sie.

    Otóż nie. Zresztą kulsonów dwóch - jeden trzyma lidar drugi lizak. Po
    prostu mieli akcję prędkość, więc resztę mieli w dupie.

    > Poza tym dostal zadanie - dyscyplinowac kierowcow przekraczajacych
    > predkosc, akcja "przejscie" juz byla w tym roku :-)

    Otóż to. Jest to jakoś unormowane w ustawie, że policjant może mieć w
    dupie, że klient prawie kogoś potrącił czy bez żadnego trybu na
    podstawie artykułu w portalu, że dziś akcja prędkość?

    > Ja tam nie wiem, ale ktos i tak musialby zniesc, a na schodach to czesto
    > i nosze nie wyrabiaja.

    Ratownicy znieśli. We dwójkę. Pewnie się na robocie znają. Potem nosze a
    nie fotel w niskim sedanie.

    > Wiec ryzyko urazow podobne ... ale w drodze do szpitala dopuszczalne :-)

    Widać niepodobne, skoro z soru do prywatnego samochodu wypuścić nie
    chcieli. I to już po gipsie.

    > Zaraz - a wiedziales, ze noga zlamana, czy tylko podejrzewales ?

    Nie wiedziałem. Ale w harcerstwie mówili, że jak spuchła, zrobiła się
    sina i nakurwia to raczej po fachowców niż telepać się na własną rękę.
    Zresztą - tam w mieszkaniu nikogo poza nią nie było. Ledwie doszła do
    drzwi ratownikom otworzyć.

    > No i to bylo dawniej, co teraz - czeka pan 12h na karetke, dowiezie pan
    > sam ... czy to jednak priotytet sie nalezy ? :-)

    Teraz to w ogóle nic nie zrobią. Wszystkie konstytucyjne obowiązkli
    państwa beż żadnego trybu.

    Radź sobie sam.

    --
    Shrek