  • 61. Data: 2020-12-15 16:07:49
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 10:22, Kviat pisze:

    > Więc skoro mandatu nie dostał, to znaczy, że opuszczał. To po chuj się
    > go czepiali?

    Albo uznali, że im się nie chce. Albo uznali, że nie są pewni, jak było.
    Albo ... z pierdylion pomysłów mam, tylko nie wiem, po co. Ani ja, ani
    Ty nie wiem, czemu on mandatu nie dostał. Poprzestańmy na tym, ze
    policjanci pewnie mieli jakiś ważny powód i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2020-12-15 19:33:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    Wjechac w szczegolnej sytuacji tez wolno.

    >Albo uznali, że im się nie chce. Albo uznali, że nie są pewni, jak
    >było.

    Skoro nie sa pewni, to czemu zatrzymywali?
    Przekroczenie uprawnien, czy jeszcze jakies paragrafy sie kwalifikuja
    ?

    J.

  • 63. Data: 2020-12-15 19:38:12
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 11:51 <Kviat> pisze:

    > Cieszę się, że w końcu do ciebie dotarło.
    > I równocześnie przykro mi, że zrozumienie tego zajęło ci tyle lat.

    Pomyśl logicznie.
    JAK mogłem przyspieszyć obserwację pacjenta-roślinki?
    Nie można przyspieszyć czasu...

    > Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im
    > powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość
    > rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

    Hehe, świat zmieniał się przez te 15 lat, a u roślinki/kviata jakby
    otworzyć piętnastoletnią Wyborczą...

    POBUDKA!!!

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Ktoś cię moze wyleczy...

    EOT, nie musisz się już produkować, wszyscy wiedzą...

    --
    Trefniś

  • 64. Data: 2020-12-15 19:54:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 19:33, J.F. pisze:
    > Skoro nie sa pewni, to czemu zatrzymywali?
    > Przekroczenie uprawnien, czy jeszcze jakies paragrafy sie kwalifikuja ?

    Idąc tym tokiem rozumowania doprowadził byś do sytuacji, w której
    policjant powinien iść w zaparte, że wjechał na czerwonym,, zamiast po
    przeanalizowaniu i ewentualnie przedyskutowaniu z partnerem "odpuścić",
    gdy nie ma pewności.

    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2020-12-15 20:27:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >po
    >przeanalizowaniu i ewentualnie przedyskutowaniu z partnerem

    Trafi na kamerke, dostana po 2 lata za skladanie falszywych zeznan i
    pare innych paragrafow, to im sie odechce isc w zaparte :-)

    J.

  • 66. Data: 2020-12-15 20:35:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 20:27, J.F. pisze:

    > Trafi na kamerke, dostana po 2 lata za skladanie falszywych zeznan i
    > pare innych paragrafow, to im sie odechce isc w zaparte :-)

    To co proponujesz?

    --
    Robert Tomasik

  • 67. Data: 2020-12-15 21:28:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 20:27, J.F. pisze:

    > Trafi na kamerke, dostana po 2 lata za skladanie falszywych zeznan i
    > pare innych paragrafow, to im sie odechce isc w zaparte :-)

    Wuja dostanie. Mało to było nagrań w sieci, gdzie drogówka centralnie
    leciała w chuja?
    --
    Shrek

  • 68. Data: 2020-12-16 09:14:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 20:35:35 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To co proponujesz?

    Ja - nieodmiennie proponuję kamery osobiste dla gliniarzy. Ludziom
    których zaczepił patrol zalecam choćby włączenie nagrywania dźwięku w
    komórze.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 69. Data: 2020-12-16 09:22:18
    Od: Kviat

    > Skoro są liczne, to jak rozumiem nie muszę ich szukać :-)

    Nie musisz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 70. Data: 2020-12-16 09:30:20
    Od: Kviat

> [...]
    > Ty nie wiem, czemu on mandatu nie dostał. Poprzestańmy na tym, ze
    > policjanci pewnie mieli jakiś ważny powód i tyle.

    Poprzestańmy na tym, bo co?

    Ja też mam z pierdylion pomysłów, ale ostatnim z nich byłby taki, że
    "mieli jakiś ważny powód".
    Poprzestańmy na tym, że obecna milicja w chuja leci i tyle.

    https://oko.press/zgromadzenia-legalne-policja-manda
    ty/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr