eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka może być podstawa i konsekwencje oskarżenia o przestępstwo z art.155 KK? › Jaka może być podstawa i konsekwencje oskarżenia o przestępstwo z art.155 KK?
  • Data: 2004-08-12 23:03:17
    Temat: Jaka może być podstawa i konsekwencje oskarżenia o przestępstwo z art.155 KK?
    Od: ">:>: JolantaM :<:<" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Sprawa jest delikatna i bardzo poważna.
    Zmarło małe dziecko - 6 tygodni, sekcja wykazała ostrą niewydolność
    oddechowo-krążeniową i śmierć w czasie snu (?)
    Maleństwo,po nakarmieniu spało z matką,która nie słyszała żeby płakało czy
    wydawało jakieś dźwięki.
    Kiedy obudziła się po czterech godzinach było już martwe, prawdopodobnie od
    dwóch godzin.
    Matka - samotnie wychowująca trójkę dzieci (to najmłodsze byłoby czwarte)
    została powiadomiona o wszczęciu śledztwa (art.155 KK).
    Co wszczęcie śledztwa może oznaczać dla matki dziecka?Jakie mogą zostać
    postawione zarzuty?
    Na co mam ją przygotować?
    Dziewczyna jest w fatalnym stanie psychicznym - zresztą nie ma się czemu
    dziwić.
    Jak mogę jej przybliżyć procedury i ewentualne sytuacje,z którymi się
    spotka,żeby nie poczuła się zaszczuta i poradziła sobie z tym wszystkim.
    Proszę o pomoc osoby,które mogą mi takiej rady udzielić.
    Myślę,że najlepiej na priv.

    Jola
    Pisząc do mnie usuń "_bez_spamu" z adresu