    From: mauser50 <m...@-...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zablokować montaż domofonu?
    Date: Sat, 24 Jan 2009 12:00:16 +0100

    Witam

    Jestem właścicielem mieszkania w budynku wielorodzinnym, którego
    zarządcą i administratorem jest Spółdzielnia Mieszkaniowa. Pewnego dnia
    n/n osobnik zapukał do mojego mieszkania i zapytał czy chcę zamontowania
    na klatce schodowej domofonu ja sie na to nie zgodziłem i na tym sie
    rozmowa zakończyła. Po około 2 tygodniach jakiś gość zaczepił moją żonę
    na klatce schodowej i powiedział jej, że ma sie określić ile chce kluczy
    do bramy bo będzie montował domofon. Spółdzielnia nic o inwestycji nie
    wie więc ich powiadomiłem pisemnie z wnioskiem o zablokowanie tych prac
    bez ich zgody. Mam wątpliwości co do sposobu działania firmy, która chce
    dokonać tych prac. Druga sprawa to fakt że przez montaż domofonu
    zostanie praktycznie zablokowany dostęp operatorom pocztowym do
    euroskrzynek co wg. mnie narusza zapisy par.6 Rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury z dnia 24 września 2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek
    pocztowych. Czy oprócz tego zapisu mogę jeszcze według Szanownych
    forumowiczów powołać się na jakieś inne przepisy.

    Z góry dziękuję za okazaną pomoc.