  • Data: 2009-01-24 18:40:34
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mauser50 pisze:

    > A kto w takim razie jest właścicielem tego urządzenia

    A po co Ci ta wiedza?

    i kto ma placić za
    > jego naprawę

    napisali już - wszyscy po 2,50 zł/miesiac

    i jak się ma czarna owca dostać wtedy do swojej
    > nieruchomości jeśli nie ma odbiornika w mieszkaniu,

    wstukać kod? do czego jak gdyby niepotrzebny jest "odbiornik w mieszkaniu.

    i w jaki sposób
    > można mu dostarczyć do skrzynki przesyłkę jeśli jest nieobecny,

    listonosz da radę
    co z
    > właścicielami lokali, którzy są np. nieobecni i nie mogli się
    > wypowiedzieć co do instalacji takowego urządzenia

    Jak sam napisałeś - obiegowo. A poza tym rzeczywiscie kogoś pominięto,
    czy tylko tak plumkasz?

    ATSD malkontentom tego rodzaju jak Ty polecam lekturę książki "5 avenue"
    tam się dowiesz ile ma do powiedzenia pojedynczy lokator w Nowym Jorku,
    gdy rada mieszkańców coś zdecyduje.

    Jest też druga możliwosc- wybuduj/kup sobie dom. jednorodzinny. Z dala
    od innych.
    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl