  • Data: 2006-01-28 11:26:18
    Temat: Jak wnieść pozew o alimenty? Prosze o pomoc.
    Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    mieszkam w Warszawie, na Mokotowie. Chciałabym prosić o wskazanie gdzie mogę
    zgłosić się do prawnika, który nieodpłatnie pomoż emi napisac pozew o
    alimenty. Przy okazji zapytuję czy pozew o alimenty i wniosek o przyznanie
    alimentów to samo oznaczają?
    A może znajdzie się jakiś prawnik, który zechce mi pomóc, niestey nie mogę
    zapłacić. Aktualnie, do 16 marca przebywam na urlopie macierzyńskim, po
    którym będę bezrobotną samotną matką. Nie jestem mężatką, ojciec dziecka
    uznał je przezd urzednikiem SC, dał swoje nazwisko. Chodzi mi o zasądzenie
    alimentów. Chciałabym ubiegac się również o przyznanie zasiłkóww Ośrodku
    Pomocy Społecznej. Wizja załatwiania spraw przeraża mnie, ponieważ nie mam z
    kim zostawić dziecka. Mróz, zima, a muszę to wszytsko ząłatwić. Mały ma 2
    miesiące. Prosze o pomoc lub chociaz wskazówki od czego zacząć.