  • Data: 2006-01-28 12:43:16
    Temat: Re: Jak wnieść pozew o alimenty? Prosze o pomoc.
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Witam serdecznie,
    > mieszkam w Warszawie, na Mokotowie. Chciałabym prosić o wskazanie gdzie
    > mogę
    > zgłosić się do prawnika, który nieodpłatnie pomoż emi napisac pozew o
    > alimenty. Przy okazji zapytuję czy pozew o alimenty i wniosek o przyznanie
    > alimentów to samo oznaczają?
    > A może znajdzie się jakiś prawnik, który zechce mi pomóc, niestey nie mogę
    > zapłacić. Aktualnie, do 16 marca przebywam na urlopie macierzyńskim, po
    > którym będę bezrobotną samotną matką. Nie jestem mężatką, ojciec dziecka
> [...]

    Mysle, ze w takich sytuacjach moze pomoc Osrodek Pomocy Spolecznej, również
    w sprawie napisania pozwu do Sądu Rodzinnego o zasądzenie alimentów. Nie
    jest to sprawa strasznie skomplikowana.
    Dodatkowo, jesli chodzi o darmowe porady prawne, warto popytac o dzialajace
    przy wydzialach prawa uniwersytetów kolka studenckie, ktore pod nadzorem
    wykladowców, udzielają porad prawnych.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl