eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacjeJak potraktowac taka reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Brzezi <u...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak potraktowac taka reklamacje
    Date: Mon, 10 Nov 2008 12:28:27 +0000 (UTC)
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 41
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: chello089079203118.chello.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1226320107 32011 89.79.203.118 (10 Nov 2008 12:28:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Nov 2008 12:28:27 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 9389
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.24-21-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost.localdomain
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562793
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Oddalem ostatnio buty do reklamacji, to juz byl drugi raz, wlasciwie ta
    sama wada, odklejenie sie podeszwy i rozprucie skory, buty co prawda maja
    juz poltora roku, no ale gwarancja 2 lata, buty nie nalezaly do tanich, a
    wrecz przeciwnie, wiec oczekiwalem odpowiedniej jakosci.

    Tym razem w roszczeniach zaznaczylem opcje "odstapienie od umowy", co w
    odpowiedzi reklamacyjnej zostalo ujete jako "zwrot gotowki".
    inne opcje roszczen to: naprawa/wymiana/obnizenie ceny, jednak zaznaczylem
    tylko i wylacznie odstapienie od umowy.

    Podczas reklamacji sprzedawca powiedzial mi, ze buty zostana oddane do
    rzeczoznawcy, i w przypadku jezeli stwierdzi ze buty nadaja sie do naprawy,
    to sie ze mna skontaktuja, bo w koncu nie wyrazilem checi naprawy. i wtedy
    ewentualnei bede mogl podjac decyzje o naprawie.

    Dzisiaj poleconym dostalem wlasnie wynik, reklamacji:

    "...Stwierdzam iz kwestionowane polaczenia sa zmiana nieistotna, mozliwa do
    usuniecia poprzez polaczenie elementow skladowych. Po dokonanej naprawie,
    obuwie nadal nadaje sie do dalszego uzytkownia. Zgodnie z ustawa z dnia 27
    lipca 2002r. o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz zmianie
    Kodeksu cywilnego /Dz.U.02.141.1176/art..8.1 sprzedawca dokonal naprawy na
    wlasny koszt. Zyczymy zadowolenia z dalszego uzytkownia obuwia. Brak
    podstaw do uznania reklamacji."

    Tylko jak do tego podejsc, reklamacja nie zostala uznana, ale naprawiono mi
    buty, choc tego sobie nie zyczylem? :)

    Czy jest tutaj wszystko ok? mozna sie do czegos przyczepic? mam grzecznie
    isc odebrac naprawione buty, chociaz nie chcialem zeby mi je naprawili? :)



    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Nice guys finish last. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ -- Leo Durocher ]
    [ LinuxUser: #249916 ][ ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1