  • Data: 2004-02-08 07:50:28
    Temat: Jak popędzić Sąd Pracy?
    Od: "Adam Horak" <h...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Założyłem sprawę w sierpniu, piersza rozprawa była w październiku na której
    dostałem tylko do ręki powództwo wzajemne które w ciągu 2 tygodni odparłem
    pismem z nawiązką. Do dnia dzisijszego pracodawca nie wpłacił za pozew a
    miał na to niby tydzien czasu. Sąd do tej pory nic nie robi... nie odrzucił
    powództwa wzajemnego, nie wyznaczył terminu ..
    Co można napisać, zrobić żeby to przyspieszyć? Zależy mi na czasie bo wiszą
    mi pare łądnych tysięcy.

    Pozdrawiam
    Adam