eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bank sledzi swoich klientow.Jak bank sledzi swoich klientow.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak bank sledzi swoich klientow.
    Date: Thu, 16 May 2002 16:24:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <ac0flh$qgn$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr116.poznan.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1021559281 27159 217.97.31.116 (16 May 2002 14:28:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 May 2002 14:28:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:93686
    [ ukryj nagłówki ]

    Za Teleinfo
    http://www.teleinfo.com.pl/artykul.php?id_artykulu=8
    78

    Dla mnie zgroza! Zacytuje 2 fragmenty, IMHO najmocniejsze :-/
    ---------
    Jako narzędzie wspierające wszystkie inicjatywy internetowe banku
    wybrano platformę eCRM ATM Dynamo. Na jej bazie firma AMG.net wdrożyła w
    BRE portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do
    nich nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o
    kliencie począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w
    momencie obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w
    zewnętrznym serwisie zakładany jest jego anonimowy profil w systemie
    eCRM, w którym zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z
    reklamą, wizytach na stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy
    użytkownik dokonuje rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z
    profilu anonimowego kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.
    ---------
    BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych
    (tzw. e-Bussiness Scenarios), zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG
    w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Scenariusze są
    zaaranżowaną według pewnego schematu serią interakcji z użytkownikiem
    serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego działania oraz odpowiednio
    na nie reagować. Scenariusze biznesowe są stosowane przez BRE Bank do
    śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania banerowymi kampaniami
    promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w formie
    spersonalizowanych kampanii e-mailowych. Taki mechanizm automatycznego
    przeprowadzenia analizy marketingowej umożliwia wysyłanie osobom
    zainteresowanym np. informacjami inwestycyjnymi propozycji skorzystania
    z oferty TFI Skarbiec lub domu maklerskiego z grupy BRE Banku, co
    wykracza poza CRM, obsługujący tylko klientów "internetowych" i jest
    krokiem na drodze do zbudowania zintegrowanego systemu zarządzającego
    klientami całej grupy kapitałowej.
    -------------

    Co Wy na to??? Wg mnie - wprawdzie Art. 24 ust.1 pkt 5. daje bankom taka
    mozliwosc, jednak wymaga spelnienia obowiazku poinformowania osoby,
    ktorej dane dotycza, zgodnie z art. 24 i/lub art. 25.

    BaLab


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1