  • Data: 2007-03-30 14:22:00
    Temat: JAK UNIKNĄĆ WOJSKA? (DOSTAŁEM POLECONY) - SPRAWA PILNA !!!
    Od: "wojsko1111" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem. Otóż 3 dni temu (27 marca 2007) otrzymałem list z WKU. Nie wiem
    dokładnie czego dotyczy bo postanowiłem na razie nie odbierać poleconych.
    Byłem już jednak rok temu na komisji wojskowej i dostałem katerogrię A, czyli
    zdolny do służby. Wówczas przedstawiałem papierek z wieczorowej szkoły o
    pobieraniu nauki, która zgodnie z podanymi danymi miałem ukończyć dopiero w
    2009 roku. Sprawy się jednak tak potoczyły że przestałem uczęszczać do tej
    szkoły, ale zamierzałem podjąć na nowo naukę we wrześniu 2007 roku w innej
    szkole i z związku z tym zastanawiam się w jaki sposób rozegrać teraz sprawę z
    WKU żebym jednak nie musiał do września 2007 roku odbywać żadnej służby. We
    wrześniu miałbym już nowy świstek o pobieraniu nauki, więc później już by nie
    było większego problemu z odroczeniem. Ktoś był w podobnej sytuacji i mógłby
    się podzielić doświadczeniami?
    Nie muszę chyba mówić iż sprawa jest dosyć pilna dlatego proszę o konkretne wpisy.

    Pozdrawiam.