  • Data: 2006-05-09 05:28:27
    Temat: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niemiec z Paragwaju chce usynowić tysiąc biednych dzieci
    Mieszkający w Paragwaju Niemiec Juergen Hass chce usynowić 1000 dzieci z
    biednych krajów, aby w ten sposób zapewnić im niemieckie obywatelstwo wraz
    ze świadczeniami socjalnymi i prawem do studiowania na koszt niemieckiego
    podatnika.
    Motywem postępowania 56-letniego mężczyzny jest nienawiść do niemieckiego
    państwa - twierdzi autor materiału opublikowanego w najnowszym wydaniu
    pisma. Sam Hass określa swoje działania mianem "prywatnego programu pomocy
    dla krajów rozwijających się".

    Pochodzący z Rees w Nadrenii były agent ubezpieczeniowy i polityk
    samorządowy z ramienia liberalnej FDP usynowił już 300 dzieci z Paragwaju,
    Rumunii, Węgier, Mołdawii, Rosji, Ukrainy i Indii - czytamy w materiale.
    Hass wykorzystał lukę w ustawie z 1998 r., która zezwala na uznanie
    ojcostwa, jeśli zgodę na to wyrazi matka i nikt inny nie rości sobie
    pretensji do ojcostwa.

    Hass oświadczył, że jego akcja jest "prywatną zemstą" na państwie
    niemieckim. Sąd wymierzył mu w 1987 r. karę trzech lat pozbawienia wolności
    za oszustwo. Hass twierdzi, że jest niewinny.

    Przyszłemu ojcu nie grozi obowiązek płacenia alimentów z własnej kieszeni,
    ponieważ jedynym jego źródłem utrzymania jest renta, a to świadczenie nie
    podlega konfiskacie.

    Niemiecka minister sprawiedliwości Brigitte Zypries (SPD) poinformowała, że
    jej resort bada możliwości prawne pozwalające pokrzyżować plany Hassa.
    Ustawa o dokumentach umożliwia - jej zdaniem - unieważnienie uznania
    ojcostwa, jeżeli jego motywem są "nieuczciwe zamiary". Władze mogą
    sprawdzić, czy motywem decyzji o uznaniu ojcostwa była chęć stworzenia
    rodziny - wyjaśniła minister.

    http://wiadomosci.onet.pl/1318702,12,1,0,120,686,ite
    m.html