  • Data: 2006-05-09 08:03:24
    Temat: Re: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
    news:e3phig$bir$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W: news:e3ph28$eif$1@atlantis.news.tpi.pl
    > Od: Panslavista <p...@w...pl>
    > Było:
    >
    > Jakiś czas temu umieściłem go w śmietniku, dokładnie to z dniem gdy
    > udowodnił, że robi krecią robotę normalnym Żydom-Izraelitom (nie mylić z
    > zarobkującymi inaczej).

    Akurat to mi nie przeszkadza, jeżeli jest Aszkenazi, to nalezy do
    okupantów i rdzenni Palestyńczycy są dla niego niewolnikami, różnica może
    być taka, że niektórzy są mojżeszowcami, a niektórzy muslimami, (chrzescijan
    tam mało), on sam deklarował się jako żydokomuch, czyli chce należeć lub
    należy do kasty rządzącej (nadal) w Polsce.
    Koszula bliższa ciału, aby z tym się rozprawić należałby przenieść
    działania bojowe do diaspor Aszkenazich, ale to spowodowałoby ich totalny
    napływ do Polski (robią to cały czas) i wojnę domową zaczętą od ściągania
    spodni (vide Kurski)...