  • Data: 2007-09-08 16:51:02
    Temat: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: "Miniaczek" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam was !!!

    Moze mi pomozecie . Dostawlem wezwanie na policje w sprawie zdjecia
    fotoradaru. Pracuje jako kierowca i zawsze jezdze z drugim kierowca.
    Zmieniamy sie w zaleznosci od zmeczenia. Wezmanie przyszlo do firmy,
    pracodawca pojechal na policje i zlozyl zeznania ze my kierowalismy. Bylo to
    z miesiac temu i ja teraz mam wezwanie. Prawda jest taka ze jezdzimy duzo
    kilometrow i nie jestem w stanie wiedziec kto jechal wtedy, ja czy kolega.
    Na zdjeciu nic nie widac, czarna szyba. I zeby bylo zabawniej kolega
    wyjechal za granice na kilka miesiecy.. Mam dwie wersje do zeznania:

    1) powiedziec ze nie pamietam bo jeszdzilismy setki km miesiecznie, zgodnie
    z prawda.
    2) lub powidziec po prostu ze jechal kolega. Kolega jest za granica wiec
    zanim wroci , wezwia go i on powie ze to ja jechalem i co wtedy ??????

    pomozecie ???