  • 1. Data: 2007-09-08 16:51:02
    Temat: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: "Miniaczek" <M...@o...pl>

    Witam was !!!

    Moze mi pomozecie . Dostawlem wezwanie na policje w sprawie zdjecia
    fotoradaru. Pracuje jako kierowca i zawsze jezdze z drugim kierowca.
    Zmieniamy sie w zaleznosci od zmeczenia. Wezmanie przyszlo do firmy,
    pracodawca pojechal na policje i zlozyl zeznania ze my kierowalismy. Bylo to
    z miesiac temu i ja teraz mam wezwanie. Prawda jest taka ze jezdzimy duzo
    kilometrow i nie jestem w stanie wiedziec kto jechal wtedy, ja czy kolega.
    Na zdjeciu nic nie widac, czarna szyba. I zeby bylo zabawniej kolega
    wyjechal za granice na kilka miesiecy.. Mam dwie wersje do zeznania:

    1) powiedziec ze nie pamietam bo jeszdzilismy setki km miesiecznie, zgodnie
    z prawda.
    2) lub powidziec po prostu ze jechal kolega. Kolega jest za granica wiec
    zanim wroci , wezwia go i on powie ze to ja jechalem i co wtedy ??????

    pomozecie ???

  • 2. Data: 2007-09-08 17:07:14
    Temat: Re: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Miniaczek pisze:

    > 1) powiedziec ze nie pamietam bo jeszdzilismy setki km miesiecznie, zgodnie
    > z prawda.

    A nie ma żadnych papierów, które by stwierdziły który w tych
    godzinach jechał ? Może 2 spał ? (I to powinno być udokumentowane).

    > 2) lub powidziec po prostu ze jechal kolega. Kolega jest za granica wiec
    > zanim wroci , wezwia go i on powie ze to ja jechalem i co wtedy ??????

    Iść twardo w zaparte, że nie wiesz czy prowadziłeś.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 3. Data: 2007-09-08 17:19:55
    Od: "Miniaczek" <M...@o...pl>

    A nie ma żadnych papierów, które by stwierdziły który w tych
    > godzinach jechał ? Może 2 spał ? (I to powinno być udokumentowane).

    nie ma zadnych , dokumentacji nie robilismy . zmienialismy sie jak komu
    pasowalo. wiec nawet nikt z nas nie moze miec czytego sumienia kto jechal

  • 4. Data: 2007-09-08 17:27:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miniaczek" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2) lub powidziec po prostu ze jechal kolega. Kolega jest za granica wiec
    > zanim wroci , wezwia go i on powie ze to ja jechalem i co wtedy ??????

    Powiedzieć prawdę, a Policja bedzie musiała jakoś udowodnić, kto jecha.

  • 5. Data: 2007-09-08 19:39:52
    Od: tm <t...@w...pl>

    Ciekawe co powiesz jak Policja zarzada tarczek od tacho albo karty. No chyba
    że jesteś twardziel i jeździsz bez tacho. Żebyś sobie i pracodawcy nie
    zrobił kuku jak Policja wyśle do was zielonych na kontrole.

  • 6. Data: 2007-09-08 21:05:10
    Od: "Miniaczek" <M...@o...pl>

[...]

    ------------------
    Nie jestem kierowca ciezarowym. Jestemy przedstawicielami a jezdzilismy
    autem busem wiec nie ma zadnych tachografow

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-09-09 06:29:30
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Miniaczek" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1) powiedziec ze nie pamietam bo jeszdzilismy setki km miesiecznie,
    > zgodnie z prawda.

    idzisz i zeznajesz dokladnie to co napisales, a niech oni sobie ustalaja co
    dalej i wzywaja kolege na przesluchanie

  • 8. Data: 2007-09-09 07:44:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > A nie ma żadnych papierów, które by stwierdziły który w tych godzinach
    > jechał ? Może 2 spał ? (I to powinno być udokumentowane).

    > Iść twardo w zaparte, że nie wiesz czy prowadziłeś.

    Art. 78. prawo o ruchu drogowym
    4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego
    organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym
    czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy przez
    nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    Art. 97. (kodeks wykroczen)
    Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o porządku
    ruchu
    na drogach publicznych,
    podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany.

    ----
    uwierz mi, ze nie beda sie szarpac o mandat za 100 zl kto prowadzil.
    W sadzie grodzkim z art 97 KW dostaną znacznie wiecej.

  • 9. Data: 2007-09-09 07:44:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miniaczek wrote:
    > A nie ma żadnych papierów, które by stwierdziły który w tych
    >>
    > nie ma zadnych , dokumentacji nie robilismy . zmienialismy sie jak komu
    > pasowalo. wiec nawet nikt z nas nie moze miec czytego sumienia kto jechal

    A masz obowiązek wiedzieć.

  • 10. Data: 2007-09-09 08:52:28
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    > Art. 78. prawo o ruchu drogowym
    > 4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    > oznaczonym czasie

    Przecież w tym przypadku właściciel wie komu powierzył samochód do UŻYWANIA i
    to nie właściciela się czepiają.

    Paweł