  • Data: 2007-09-09 12:18:12
    Temat: Re: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik wrote:

    > Co chwila ktos uzywa tego przepisu, nie wiedzac o co w nim chodzi.
    > Przeczytaj go raz jeszcze dokladnie i zastanow sie co on - dokladnie -
    > oznacza. Nie istnieje obowiazek wskazania osoby, ktora prowadzila
    > samochod w danym czasie.

    Oczywiście, że istnieje, tyle że pośrednio. Skoro jest zdjęcie jadącego
    samochodu, to na 99% ktoś za kierownicą siedział. Czyli możliwości są
    dwie: albo prowadził ten, komu samochód powierzył powiedzmy właściciel
    (ma obowiązek wiedzieć komu), albo on nie prowadził, tylko również komuś
    powierzył (też ma obowiązek wiedzieć komu). Nie ma wyjścia, w takim
    łańcuszku na końcu *musi*[1] się znaleźć kierowca.

    [1] Oczywiście jeżeli wszyscy mówią prawdę, ale rozmawiamy o prawie a
    nie o moralności.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak