  • Data: 2002-12-16 11:37:51
    Temat: Działalność gospodarcza, ile i jak długo
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Jakiś czas temu były plotki, że rejestracja działalności
    gospodarczej będzie kosztować 1000zł. Jak to jest naprawdę
    ile kosztuje teraz (lub przyszłym roku)?
    Jak długo mniej więcej trwa rejestracja działalności?

    Czy moglibyście podać mi jakieś linki? Szukam w internecie
    w miarę aktualnych informacji dot. rejestrowania działalności,
    które poprowadziły by mnie "za rączkę" poprzez cały proces
    rejestracji.

    Pozdrawiam ... Miroo