  • Data: 2012-11-27 19:13:00
    Temat: Dublowana składka zdrowotna KRUS
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.mir.krakow.pl/aktualnosci.php?akt=400

    Jako praworządny obywatel mając 2 hektary ziemi której i tak nie
    uprawiam zamiast iść na zasiłek dla bezrobotnych zgłosiłem się do
    ubezpieczenia Krus. To tylko chwilowo (odpukać) a potem znowu zmierzam
    do Zusu. Zgłosić trzeba - takie prawo.
    Jakie było moje zdziwienie kiedy ładna pani policzyła mi do
    ubezpieczenia aż 9 ha przeliczeniowych. Działki to współwłasność z
    dziada pradziada. Taki bajzel w papierach. Wszyscy współwłaściciele będą
    płacić za całość działki.
    Posłowie piszą interpelacje, organizacje protestują a chore prawo dalej
    działa. Niby nieduże pieniądze ale się wk... zdenerwowałem.
    W sumie to wychodzi na to że lepiej było się nie zgłaszać bo już
    poniosłem koszty. Teraz kiedy mają mnie w papierach to pewnie skarżyć,
    odwoływać się, dalej ponosić koszty.
    Udało się komuś coś wywalczyć w tym temacie? Ktoś przerabiał odwołania?
    Warto?