  • Data: 2012-12-02 15:32:06
    Temat: Re: Dublowana składka zdrowotna KRUS
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-02 14:08, Liwiusz pisze:
    > Dobrze chociaż na starość zmądrzeć ;)

    Tak dla uzupełnienia :-)
    Jeden urząd gminy wystawia nakazy podatku rolnego na cały areał działki
    a na dole dopisuje że to jest współwłasność taka i tak część.
    Drugi urząd gminy natomiast wpisuje tylko tyle ile jest faktycznie w
    użytkowaniu :-) Jeden kraj, jedne przepisy.
    Urząd pracy ma w d... dokumenty wystawiane przez krus. (ubiegam się o
    refundację składek) Krus musi na specjalnym druku pochodzącym z UP
    wpisać to samo co mi przysłał na urzędowej decyzji. Inaczej się nie da
    trzeba fizycznie się stawić.
    Urząd pracy również ma w du... dokumenty wystawiane przez gminę - nakaz
    podatkowy, musi być specjalne zaświadczenie wystawiane co kwartał. Krus
    nie ma za to takich problemów.
    Oczywiście cała ta operacja pociągnie za sobą koszty zarówno po stronie
    mnie petenta jak i administracji. Ale przecież trzeba "walczyć z
    bezrobociem :-)