  • Data: 2013-12-09 22:33:49
    Temat: Do kogo należą wolne (dzikie) koty?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam na styku terenów którymi administruje
    spółdzielnia mieszkaniowa, administracja
    komunalna i dwie wspólnoty.
    Pewne urządzenia mieszkalne są wspólne tak jak
    np. droga dojazdowa czy śmietnik.

    Teren jest patrolowany przez trzy sporne koty.

    Jednemu lokatorowi ze spółdzielni odwaliło i napisał
    pismo do administracji spółdzielni, że koty
    porysowały mu karoserię auta i w związku z tym
    domaga się ich usunięcia i grozi spółdzielni
    procesem o odszkodowanie.

    Czy to, że kocia budka jest na terenie spółdzielni
    to czyni tę instytucję odpowiedzialną za ew.
    domniemane "kocie" szkody?*

    Czy ja idąc tym tokiem rozumowania też mogę
    pozwać spółdzielnię za to, że ptaki (dzikie)
    obesrały mi auto, z drzewa rosnącego na
    terenie spółdzielni i domagać się ich usunięcia?

    *Czego nie potwierdzam bo nie widziałem.

    g.