    From: kanonier <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to sprawiedliwa kara ?.
    Date: Sun, 28 Jun 2009 12:01:59 -0700 (PDT)

    W 2001 roku straciłem prawie wszystko i zaczynałem zycie od nowa. A
    jestem w wieku przedemerytalnym. Przyczyną była mała usługowa spółka
    zoo w której mam 50% udziałów, która niestety umarła z braku pracy.
    Nie stac mnie było na jej zlikwidowanie. Przez te lata wiedziałem że
    trzeba składać bilanse i rachunki wyników do US, niestety przeoczyłem
    że obowiązuje mnie również sprawozdawczość do sądu rejestrowego. Z
    drugim wspólnikiem straciłem kontakt i robiłem te bilanse bez obrotu
    sam.
    O tym dodatkowym obowiązku sprawozdawczym nie wiedziałem dokąd Państwo
    nie wytoczyło od razu "grubych dział". W moje urodziny (++++++) kilka
    dni temu dostaem miły prezent. Sąd Ukarał mnie grzywną w takiej
    wysokości że chyba zabije mnie wcześniej zanim doczekam emerytury.
    Spółka nie przynosi od kilku lat ŻADNYCH dochodów i nie mam takich
    dochodów z pracy bieżącej aby sprostać karze, co mogę w tej sytuacji
    zrobić. Na odwołanie czy prosbę o złagodzenie kary jest temin 7
    dniowy, czy jest jakiś sposób, wskazówka na moje zmartwienie, nigdy
    nie byłem w sądzie i kompletnie nie wiem jak się bronić czy prosić.
    Dla mnie to dżungla bez wyjścia.

    dziękuję z góry i pozdrawiam
    Andrzej

    ps: Premier Marcinkiewcz podobno ma takie same zmartwienie, ale dla
    nigo taka kara to pryszcz, dla mnie to zabójstwo.