eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni? › Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
  • Data: 2006-10-10 12:32:21
    Temat: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam mieszkanie spółdzielcze własnościowe i niewielki grzejnik pod blatem w
    kuchni.
    Na grzejniku jest przyklejony elektroniczny wskażnik ciepła.
    Co roku wskazuje 0, bo grzejnik w kuchni jest zakręcony i nie jest
    potrzebny.
    Obecnie musze kupić zmywarkę do naczyń i jedynym rozwiązaniem - kuchnia jest
    mała - jest odkręcenie grzejnika - zbędnego i wstawienie w tym miejscu
    zmywarki.
    Gdyby nie było tego wskaźnika, to zrobiłbym to od razu bez pytania
    spółdzielni, ale wskaźnik komunikuje sie bezprzewodowo z centralką na klatce
    i boje się ,że w przypadku odłączenia grzejnika informacja taka pójdzie i
    potraktują to jako oszustwo w celu wyłudzenia darmowego ciepła /bo mogę
    teoretycznie wymontować grzejnik z podzielnikiem, a zamontować inny bez/ i
    przywalą jakąś maksymalną opłate, zresztą coś w tym stylu pisali w ulotce
    jak montowali te podzielniki.
    Chciałem załatwić wszystko legalnie i oficjalnie myśląc że spółdzielnia
    zaplombuje mi końcówki od kaloryfera po demontażu i spokój.
    W spółdzielni powiedzieli , że mogę napisać podanie , ale to i tak nic nie
    da
    , bo Zarząd nie wyrażaja zgody na odkręcenie grzejnika w kuchni.
    Na pytanie dlaczego, panienka stwierdziła , bo projektant tego nie
    przewidywał.
    Pójde jeszcze do Rady Nadzorczej , bo uwazam to za bezsens, zakręcić
    grzejnik
    mogę jak nie kożystam, ale zdjąć nie mogę.
    Moze , ktoś coś poradzi?

    Pzdrawiam
    mareK