  • 1. Data: 2006-10-10 12:32:21
    Temat: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam mieszkanie spółdzielcze własnościowe i niewielki grzejnik pod blatem w
    kuchni.
    Na grzejniku jest przyklejony elektroniczny wskażnik ciepła.
    Co roku wskazuje 0, bo grzejnik w kuchni jest zakręcony i nie jest
    potrzebny.
    Obecnie musze kupić zmywarkę do naczyń i jedynym rozwiązaniem - kuchnia jest
    mała - jest odkręcenie grzejnika - zbędnego i wstawienie w tym miejscu
    zmywarki.
    Gdyby nie było tego wskaźnika, to zrobiłbym to od razu bez pytania
    spółdzielni, ale wskaźnik komunikuje sie bezprzewodowo z centralką na klatce
    i boje się ,że w przypadku odłączenia grzejnika informacja taka pójdzie i
    potraktują to jako oszustwo w celu wyłudzenia darmowego ciepła /bo mogę
    teoretycznie wymontować grzejnik z podzielnikiem, a zamontować inny bez/ i
    przywalą jakąś maksymalną opłate, zresztą coś w tym stylu pisali w ulotce
    jak montowali te podzielniki.
    Chciałem załatwić wszystko legalnie i oficjalnie myśląc że spółdzielnia
    zaplombuje mi końcówki od kaloryfera po demontażu i spokój.
    W spółdzielni powiedzieli , że mogę napisać podanie , ale to i tak nic nie
    da
    , bo Zarząd nie wyrażaja zgody na odkręcenie grzejnika w kuchni.
    Na pytanie dlaczego, panienka stwierdziła , bo projektant tego nie
    przewidywał.
    Pójde jeszcze do Rady Nadzorczej , bo uwazam to za bezsens, zakręcić
    grzejnik
    mogę jak nie kożystam, ale zdjąć nie mogę.
    Moze , ktoś coś poradzi?

    Pzdrawiam
    mareK

  • 2. Data: 2006-10-10 13:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mareK wrote:

    > Na pytanie dlaczego, panienka stwierdziła , bo projektant tego nie
    > przewidywał.
    > Pójde jeszcze do Rady Nadzorczej , bo uwazam to za bezsens, zakręcić
    > grzejnik

    Najpierw pójdź do jakiegoś dyrektora technicznego swojego ZM-u (lub
    kogoś podobnego nie wiem, jak Twoja spółdzielnia jest zorganizowana ;) )

    Nie rozmawiaj z tępymi dziumdziami.

  • 3. Data: 2006-10-10 13:16:43
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Moim skromnym zdaniem pisz podanie i nie słuchaj panienki, która guzik
    wie na ten temat. W razie decyzji odmownej udaj się na spotkanie z Radą
    Nadzorczą lub samym prezesem Spółdzielni. Wyjaśnij powody twojej prośby.
    Może się udać.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 4. Data: 2006-10-10 20:00:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mogę jak nie kożystam, ale zdjąć nie mogę.
    > Moze , ktoś coś poradzi?

    Jeśli z powodu tego grzejnika brakuje ci niewiele aby zmieścić zmywarkę,
    to zawsze możesz go skrócić o kilka żeberek. O ile jest to typowy grzejnik,
    a nie jakaś jednolita konstrukcja.

  • 5. Data: 2006-10-13 20:54:10
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Wv razie czego zostaw tylko rurę. Ona tez może nazywac sie
    grzejnikiem. Kto tam będzie sprawdzał czy jest grzejnik czy go niema.
    I co ci zrobia jak go po prostu odkrecisz. Wyjaśnisz, że przeciekał
    i musiałes cos z nim z robić. Przecież na siłę ci go znowu nie
    zamontują. Boisz się, że prezes sie pogniewa ?

  • 6. Data: 2006-10-13 20:56:14
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu pią, 13 paź 2006 o 22:54 GMT tokaj1 napisał na grupę:

> [...]
    >i musiałes cos z nim z robić. Przecież na siłę ci go znowu nie
    >zamontują. Boisz się, że prezes sie pogniewa ?

    zgadzam sie - ja bym zawezwal hydraulicmana i zarzadzil ulepienie
    lacznika zamiast grzejnika;) albo zaslepienie dynksow. I juz.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 7. Data: 2006-10-13 21:55:26
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "tokaj1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > i musiałes cos z nim z robić. Przecież na siłę ci go znowu nie
    > zamontują. Boisz się, że prezes sie pogniewa ?

    No to wytłumacz jeszcze, jak można ot tak sobie odkręcić
    grzejnik, bez wiedzy spółdzielni. A co z wodą w instalacji?

    Piotr

  • 8. Data: 2006-10-13 22:50:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 13 Oct 2006 23:55:26 +0200, PiotRek napisał(a):

    > No to wytłumacz jeszcze, jak można ot tak sobie odkręcić
    > grzejnik, bez wiedzy spółdzielni. A co z wodą w instalacji?

    Sam sobie odpowiedziales. Woda jest w instalacji, grzejnik to grzejnik. Nie
    spotkalem sie jeszcze z takim przypadkiem zeby grzejnik byl jednym z
    punktow tej instalacji, a jego odlaczenie przerywaloby tejze instalacji
    obieg. Od rur CO jest zapewne zrobione odejscie do grzejnika i tyle.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-10-14 06:03:35
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    > No to wytłumacz jeszcze, jak można ot tak sobie odkręcić
    > grzejnik, bez wiedzy spółdzielni. A co z wodą w instalacji?
    > Najwyżej załatw temat z hydraulikiem ze spółdzielni. Niech na razie odkręci
    grzejniki niby do wymiany. Ten będzie wiedział to zrobi. Nalezy jednak to zrobić
    przed sezonem grewczym. Masz na to kilka lub kilkanascie dni!!

  • 10. Data: 2006-10-14 13:47:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > punktow tej instalacji, a jego odlaczenie przerywaloby tejze instalacji
    > obieg. Od rur CO jest zapewne zrobione odejscie do grzejnika i tyle.

    Nie chodzi o przerwanie instalacji, tylko o to, że żeby odkręcić
    grzejnik, to najpierw trzeba z instalacji (z jej fragmentu) spuścić wodę.

    Piotr