eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni? › Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
  • Data: 2006-10-14 16:20:22
    Temat: Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:1w706q6rymzf7.c8knxhousnn$.dlg@40tude.net...
    > Super, ale ja nie jestem hydraulikiem.

    To nie ma znaczenia, możesz przyjść z hydraulikiem :)

    > Pozatym nie da sie spuścić _całej_
    > wody z instalacji, zawsze coś zostanie.

    Nie mam przecież na myśli pojedynczych kropel,
    bez przesady...

    > A żeby woda nie lała sie do
    > mieszkania, to podstawia sie miske a w rure wtyka czop.

    Ale żeby wetknąć ów czop, to najpierw trzeba zdjąć grzejnik.
    A jak masz nad sobą kilka czy kilkanaście pięter, to ciśnienie
    lecącej wody jest całkiem spore i żadna miska nie pomoże.

    No i nie wyjaśniłeś mi, o co chodziło z tymi zaworami zwrotnymi,
    bo IMHO wspomnienie o nich w tym kontekście właśnie było bzdurą.

    Trochę NTG się zrobiło, więc jakby co to może być EOT.

    Piotr