  • Data: 2004-03-04 18:09:35
    Temat: Czy pełnomocnictwo upoważnia do wystawienia rachunku?
    Od: "ARTUR" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o to, że udzieliłem radcy prawnemu pełnomocnictwa do
    reprezentowania mnie w pewnej sprawie(nie podpisywaliśmy żadnych innych
    dokumentów),
    radca ten był od tego czasu na dwóch rozprawach kompletnie nie przygotowany
    do sprawy i wysłał jedno pismo do sądu w moim imieniu(napisane przeze mnie,
    on tylko je podpisał i zrobił kilka drobnych poprawek)

    Chce wycofać to pełnomocnictwo dla tego radcy ponieważ jest on leserem i
    nierobem, chce brać kasę za nieróbstwo, nigdy nic nie wie, nigdy nie ma
    czasu aby poczytac o sprawie.

    I tu jest moje pytanie

    Czy sam dokument pełnomocnitwa(nie zawieralismy umowy) upoważnia go do
    wystawienia mi jakichś rachunków za usługi?