  • Data: 2004-03-05 08:38:46
    Temat: Re: Czy pełnomocnictwo upoważnia do wystawienia rachunku?
    Od: "Funia" <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sam dokument pełnomocnitwa(nie zawieralismy umowy) upoważnia go do
    > wystawienia mi jakichś rachunków za usługi?

    Wypowiedzieć pełnomocnictwo oczywiście możesz.

    Jak był za Ciebie na 2 rozprawach to raczej trudno się będzie wykręcić, że
    Cię nie reprezentował.

    Pewnie skasuje
    Inna sparwa- że u r.pr. różnie bywa z wystawianiem faktur. Bez faktury
    raczej Cię nie pozwie. I może nie chcieć ryzykować, kierowania sparwy do
    Sądu, bo tam może wyjść, że świadczy swoje usługi nienajlepiej.
    A tego sie wielu obawia.

    Funia