  • Data: 2009-05-27 21:07:03
    Temat: Czy chodnik przed posesją, należy do niej?
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jest taka oto uliczka - http://g.imagehost.org/0876/DSC00974.jpg

    Czy da się stwierdzić, czy chodnik przed domem, jest też własnością
    prywatną?

    Z jednej strony to chodnik przy ulicy (publicznej, zdaje się), a z
    drugiej, niektórzy np. wykładają sobie na nim kostkę.

    Pytam, bo ostatnio matkę do szpitala tuż obok wiozłem (dosłownie za
    pstrykającym) i już przy próbie zaparkowania (nie na podjeździe), facet
    miał wielki problem, że mu koło jego ogrodzenia parkuje, a chodnik jego
    i on nie chce. Dodam, że oczywiście było dostatecznie miejsca między
    autem a siatką (dla pieszych). To że góra 20 min i będę w aucie, więc
    jakby coś do niego jechało to przeparkuje - nie było dla niego
    dostatecznym argumentem. W końcu odpuściłem...

    --
    Mateusz Bogusz