eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo z gwarancją po sprzedaży towaru?? › Co z gwarancją po sprzedaży towaru??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co z gwarancją po sprzedaży towaru??
    Date: Mon, 28 Mar 2005 09:04:52 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 8
    Sender: g...@o...pl@aew46.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <d28a9j$s1p$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aew46.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1111993459 28729 83.16.126.46 (28 Mar 2005 07:04:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Mar 2005 07:04:19 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:287142
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprzedaje dysk HDD na gwarancji i w ofercie mam zaznaczone, że gwarancja
    jest ważna. Ponieważ jestem w takiej sytuacji pierwszy raz nie wiem co
    zrobić żeby gwarancja obsługiwała nowego nabywca. Sprzedaje ten dysk na
    www.swistak.pl Na gwarancji jest pieczątka sklepu, a nie pamiętam czy się
    podpisywałem na kopii którą sklep zabrał. Na swoim egzęplarzu podpisu mojego
    nie ma choć jest rubryczka. Mam nadzieje, że jasno wyjaśniłem swój problem.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1