  • Data: 2005-03-28 07:04:52
    Temat: Co z gwarancją po sprzedaży towaru??
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedaje dysk HDD na gwarancji i w ofercie mam zaznaczone, że gwarancja
    jest ważna. Ponieważ jestem w takiej sytuacji pierwszy raz nie wiem co
    zrobić żeby gwarancja obsługiwała nowego nabywca. Sprzedaje ten dysk na
    www.swistak.pl Na gwarancji jest pieczątka sklepu, a nie pamiętam czy się
    podpisywałem na kopii którą sklep zabrał. Na swoim egzęplarzu podpisu mojego
    nie ma choć jest rubryczka. Mam nadzieje, że jasno wyjaśniłem swój problem.