  • Data: 2003-01-08 08:12:47
    Temat: Co moze kanar ?
    Od: "Dave" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Sz.Grupowiczow!

    Mam kilka pytan:

    1) Czy w razie braku biletu na przejazd w tramwaju musze podpisac jakis
    mandat, czy wystarczy samo okazanie dokumentu ? Jesli nie trzeba sie
    podpisywac, to skad w takim razie pewnosc, ze kanar gdzies moich danych po
    prostu nie znalazl lub tez najzwyczajniej po raz drugi nie wystawi mi za
    jakis czas mandatu na podstawie tych raz juz spisanych danych?

    2) Czy kanar ma prawo uniemozliwic mi opuszczenie pojazdu na przystanku, na
    ktorym chcialem wysiasc mimo, iz okazywalem mu dokument ? Czy ma prawo
    uzalezniac wypuszczenie mnie z tramwaju od tego, czy dam mu dowod do reki ?
    Zaznaczam iz tlumaczylem mu, ze bedzie mogl dokonczyc spisywanie moich
    danych na przystanku i ze nie mam zamiaru mu uciekac, tylko po prostu za
    kilka minut mam z tego przystanku przesiadke na autobus do domu. Kanar
    stwierdzil, ze albo dam mu dowod do reki albo mnie nie wypusci z tramwaju
    (co zreszta zrobil).

    pozdrawiam,
    Dave