  • Data: 2006-03-05 13:09:56
    Temat: Cesja umowy z deweloperem
    Od: "nijou" <s...@p...adres.nijou.malpa.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Podpisałem umowę z deweloperem, na mieszkanie które powstanie za
    2 lata, wpłacając też 10% ceny. W tzw. międzyczasie znaleźliśmy jednak
    bardzo ciekawą ofertę mieszkania na rynku wtórnym. Zastanawiamy się, czy
    go nie zakupić, jednak trzeba będzie odstąpić od umowy z deweloperem, co
    wiąże się z utratą tych 10%. Czy możliwa ejst w takim przypadku cesja
    umowy na inną osobę - która będzie kontynuować inwestycję, a mi po
    prostu zapłaci to 10%? Oraz - czy to trzeba robić u notariusza?

    nijou