  • Data: 2006-03-05 20:10:04
    Temat: Re: Cesja umowy z deweloperem
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależy wjakim systemie deweloper buduje - jeśli za swoje
    Za swoje? Developer? No co ty.

    lub za kredyt,
    > to mu wszystko jedno.

    Na kredyt to kupuje działke, ale nie zawsze.

    Prędzej czy później i tak sprzeda. Ale jeśli za
    > kolejne wpłaty klientów - to na jego miejscu wolałbym mieć klienta, który
    > ma już promesę w banku (albo gotówkę na koncie), bo zadatek może nie
    > pokryć strat spowodowanych przez opóźnienia w budowie...

    Developer nie sprzedaje z zadatkiem, tylko zaliczkowo. Najczęsciej
    harmonogram wpłat jest zalezny od stopnia zaawansowania inwestycji.
    Ale dalej nic mi nie przychodzi do głowy odnośnie sprawdzania wypłacalności.
    Raczej nie ma takiej możliwości.