eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCeneo.pl a oferta sklepów internetowychCeneo.pl a oferta sklepów internetowych
  • Data: 2008-12-27 17:51:55
    Temat: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie Grupowicze!
    Postanowiłem się do Was zwrócić o pomoc bo widze, że działacie
    naprawdę sprawnie, a więc:

    Przygodę rozpoczynam na portalu "ceneo.pl". Tam znajduję odpowiedni
    przedmiot. Jest bardzo atrakcyjna kwota w jednym sklepie. Chcę zakupić
    ten produkt. Na stronie sklepu internetowego jednak widnieje napis:
    "Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego."
    gdyby powyższy zapis istniał na stronie do której nie wchodzę przez
    "ceneo.pl", sprawa byłła by klarowna... zaproszenie do składania ofert
    Jednak w regulaminie "ceneo.pl" istnieje jeden istotny zapis: "4.
    Serwis Ceneo.pl nie prowadzi, ani nie pośredniczy w sprzedaży, a
    jedynie informuje o ofertach handlowych sklepów internetowych
    współpracujących z Ceneo (dalej zwanych "Sklepami")." Czy mam prawo
    rządać wydania produktu który już zamówiłem po cenie niższej(art.543
    K.C.)?
    Oczywiście zamawiając w uwagach dodałem informację o tym, że dostaną
    maila z pod takiego i takiego maila z zapisami dlaczego ubiegam sie o
    niższą cene. Maila wyslalem. Zachowalem kopie. Teraz czekam na odzew
    tego przedsiębiostwa

    Dzieki zapisowi w regulaminie ceneo.pl ja staje się oblatem a sklep
    oferantem.
    Gdybym nie korzystał z pośrednictwa ceneo.pl to oni by byli oblatami.
    Powiedzcie mi teraz czy wystawienie w sklepie produktu a potem
    powiedzenie, że go nie ma na magazynie jest prawnie możliwe?

    I co najważniejsze dostałem dzisiaj od skelpu takiego maila:
    Nowy status zamówienia to: anulowane (brak dostępności)
    Niestety ze względu na brak dostępności zamówionego modelu notebooka w
    naszych magazynach oraz u dystrybutorów nie możemy zrealizować Pani /
    Pana zamówienia. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    Czyli przynali się, że mam racje... ale nie mają towaru... co teraz
    mogę zrobić;>? Rozumiem, że wkładając towar do wirtualnego koszyka
    przyjołem ich oferte. Czyli muszą mi ten towar mimo wszystko
    dostarczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1