  • Data: 2008-12-28 12:22:01
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:959a73c0-af10-4350-a9e9-10c567951e54@w39g2000pr
    b.googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Już skończyłeś swoje moralizatorskie wywody?
    A chciałbyś? Bo ja mogę jeszcze. Ohydna pogoda, siedzę podchorowany - mam
    czas.

    > Praca w reklamie... interesujące jest to co piszesz... jednak wole już
    > bardziej posłuchać wykładów z marketingu lub porozmawiać z
    > współpracownikami z tej branży, niż kłócić się z Tobą.
    To się nie kłóć, chociaż - jak widzę - ciężko ci będzie.
    I wykładów pilnie słuchaj, może co dotrze do mózgownicy, a nawet tam na
    jakiś czas zostanie, kto wie?

    > Co do mojej nauki... może to Ty miałeś problemy z polonistką... może
    > szmaty z dyktand... a teraz swoją traumę przelewasz na nowych
    > użytkowników tej grupy... Czujesz wyższość intelektualną wynikającą ze
    > stażu?, Do tego chcesz zwrócić uwagę że umiesz posługiwać się
    > słownikiem(czyt. WORD'em)?.
    Nie, synku.
    To odpowiedź na wszystkie powyższe pytania. Hurtem.

    > Za co szacunek? Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak człowieczeństwo?
    A i owszem. Często polega ono wyłącznie na biologicznej przynależności do
    gatunku.
    Czego jeszcze chciałbyś się dowiedzieć?

    > Poszanowanie godności drugiego człowieka?
    Widzę, żeś gdzieś to pojęcie zasłyszał. Tylko najpierw ta godność musi
    istnieć, bo inaczej cóż szanować?
    No i nie polega to na tym, żeby głupcowi nie wytknąć głupoty, prawda?

    > A może po prostu nie jesteś
    > człowiekiem a jakąś pierwotną formą intelektualną która skupia się na
    > wytykaniu błędów wypracowanych zasad pisowni, zamiast na meritum
    > sprawy z którą zwraca się nowy user.
    Eee, tam... nowy-stary...
    User i tyle, tu wszyscy równi, czuj się jak stary jeśli ci to ulży.
    Poza tym łżesz - do meritum się także odniosłem i to w pierwszej kolejności.

    > Tak już z poza puli wytykania błędów proszę o to żebyś nie wylewał
    > błota na osoby których naprawdę nie znasz. Nikt nie szanuje krzykaczy,
    > jedynie postrzega się ich jako utrudniających lub urozmaicających
    > życie innym.
    Mylisz wylewanie błota z krytyką, pewnie masz jakieś zaszłości lub popsute
    ego i źle tę ostatnią znosisz, zaś wytknięcie ewidentnych błędów traktujesz
    jak obrazę własnej "nietykalnej" osoby. Otóż nie jest ona nietykalna, a
    wręcz przeciwnie.
    Wiedz też, że chamstwo to tylko pojęcie wymyślone przez durniów dla obrony
    przed niewygodnymi dla nich prawdami. O szacunek się nie martw, analfabeci
    (choć nikt ich nie szanuje) "szanują" się wzajemnie, zaś kogo ja bedę
    szanował to moja sprawa i nic ci do tego.

    > Jeżeli Ciebie to zadowoli:
    > Przepraszam za niezdolność posługiwania się językiem polskim, która
    > Ciebie uraziła.
    Jakie uraziła, no co ty? To ty jesteś obrażalski, nie ja. Zwróciłem ci
    uwagę, bo mam taką korbę i czepiam się niepoprawnego pisania w ojczystym
    języku. Tyś się zaś zapowietrzył jak stara, nieszczelna pompa, choć byki
    ewidentne i żenujące. A i to waści powiem, że niechlujne pisanie, posyłanie
    tego ludziom to objaw braku szacunku dla nich - potencjalnych
    interlokutorów, których o pomoc prosisz.

    > P.S. To co napisałem
    To, co napisałeś, to same nonsensy.
    Ale mam pomysł w sam raz dla ciebie - obraź się.

    --
    Jotte