  • Data: 2008-12-27 20:58:21
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście masz rację, ale zauważ, kto jest wierzycielem tego obowiązku.
    > Nie klient, a Ceneo. Ceneo oczywiście ma prawo dochodzić wszelkich prawem
    > przewidzianych roszczeń na sklepie za niewywiązanie się z ich wzajemnej
    > umowy. Klient nie, bo nie jest stroną tej umowy.

    Czyli musze się odwoływać do ceneo, że to z ich winy sklep nie
    prezentuje oferty handlowej?
    I teraz pytanie co ja mam im napisać? Że nie wywiązali się z umowy
    zawartej pomiędzy ceneo a mną. I że mieli obowiązek dopilnować, że
    tamten sklep internetowy musiał przedstawić oferte handlową?
    W żaden sposób nie mogę bezpośrednio ze sklepem?
    I czy zapis "...jedynie informuje o ofercie handlowej..." nie zdejmuje
    z nich odpowiedzialności?

    I na sam koniec czy:
    to nie jest poprostu biuro w którym spotyka się 2 nieznajomych i
    zawierają pomiędzy sobą umowę a tamto biuro nie ma nic do powiedzenia.
    Jedynie ogranicza jakie osoby mogą do tego biura wejść i z czym? I to
    od tych osób zależy czy dostosują się do tego regulaminu, ponieważ oni
    otrzymali poświadczenie od sklepu że dotrzyma regulaminu?