  • Data: 2008-12-27 22:08:21
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:61842da0-a2ef-42e8-b7c2-a977d6218446@s9g2000prm
    .googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Fakt... im wyżej się zachodzi tym mniej się przejmuje jednostką...
    To nie jest wcale tak bardzo zależne od "wysokości zajścia", lecz od tego
    czy prowadzący dany interes jest poważnym i uczciwym przedsiębiorcą czy
    gównianym byznesmenkiem. Choć często zmienia się to w trakcie "wspinaczki"
    Liczy się też jakość klienta, do któego kieruje się ofertę - to jak w
    reklamie, najpierw okresla się grupe docelową.
    A w opisanej sytuacji mamy - nie dość, że trzeba być kompletnym bałwanem aby
    wymagający dokładnego osobistego sprawdzenia i relatywnie drogi produkt typu
    notebook kupować w ciemno przez net, to jeszcze sam nabywca udostępnia swą
    charakterystykę:
    - "czy mam prawo RZądać" (żądać);
    - "na magazynie" (W magazynie);
    - "przyjOłem" (przyjĄłem, to już doprawdy jak przedstawienie się: dzień
    dobry, jestem kretynem).

    --
    Jotte