  • Data: 2004-08-13 05:56:36
    Temat: CZY UBEZPIECZYCIEL MOŻE ODMÓWIĆ UBEZPIECZENIA?
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o ubezpieczenie Auto-Casco samochodu , chcę ubezpieczyć samochód
    zgodnie z "ogólnymi warunkami ubezbieczenia" danej firmy na kwotę taka jaka
    widnieje na potwierdzonej przez urząd skarbowy umowie kupna-sprzedaży.
    Firma odmawia twierdząc że może jedynie ubezpieczyć ale na kwotę 20% niższą -
    naruszając tym samym swoje "ogólne warunki".
    Czy mają do tego prawo ?